reklama

iba dalsia kurva z haremu poslednej milenky

Hudba: Hudba

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

lave zapastie mas uz navzdy

lavy prstenik zaslubeny obruckou

vzdy na strane srdca,

moja ziadostiva milenka

objatim trhas slachy poslednych spojiv so svetom

topis ma vodopadmi ziarlivych slz

nechas ma plazit sa pod tvojim pohladom

len pre jeden Tvoj ton..

skladam Ti k noham vsetky skalpy

kazdy je pre Teba len ton -

dalsi do akordu mojho umieracika

& svadobneho pochodu

nikdy si nemilovala

chladnejsia kazdym dotykom milenca

dalsi zarez v tvojom (mojom?) usmeve

pretinas slova, myslienky obracias len k Tebe

vzdor je zbytocny

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

odmenou je jeden akord.

iba moj.

trocha skripe.

zatni mi zuby do krku

vyrvi nechtami tepny

v krvi budes pulzovat

Ty.

zuzana horylova

zuzana horylova

Bloger 
  • Počet článkov:  120
  •  | 
  • Páči sa:  0x

mrs. dalloway Zoznam autorových rubrík:  whatthef.mrzký pes100ročnýiskraškótskoo kadečochthe Mmuflónvločkabratvýchodrýmovaný kodeíncyklopentanoperhydrofenantrénzrz

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu