reklama

where the houses end /za dedinou

moja verzia pocty lasicovi a spol.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

X+

It´s where the houses end

where four willows lonely stand

One surely there for me waits

There I go when eve descends

There I go when eve descends

It´s where the houses end

where four willow treetops bend

There I go when tongue is sore

Into one my heart I pour

Into one my heart I pour

Willow never speaks of me

never tells my thoughts to thee

Though she only knows my mind

When I leave the house behind

You too bear your doubts I´m sure

Find a tree that speaks no more

Find a tree with space for mourn

Find a tree with space for mourn

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

It´s where the houses end

where four willows in bloom stand

And should mine be cut off end

Where shall my soul hold its peace

Where shall my soul find release

?

Za dedinou štyri vŕby stoja,
jedna z nich je určite tá moja,
ta ja chodím, keď sa zvečerí,
ta ja chodím, ked sa zvečerí.

Za dedinou, rastú štyri vŕby,
vždy ta zájdem, keď ma jazyk svrbí,
iba jednej z nich sa zdôverím,
iba jednej z nich sa zdôverím.

Tá to nikdy nevyzdradí, čo na srdci mám,

iba ona asi tuší, čo sa deje v mojej duši,

keď sem chodievam.

Ak máš aj ty pochybností hŕbu,
tak si nájdi mlčanlivú vŕbu,
tak si nájdi stromček bútľavý,
tak si nájdi stromček bútľavý.

Za dedinou štyri vŕby kvitnú,
čo si počnem, ak tú moju vytnú,
kde sa mojej duši uľaví,
kde sa mojej duši uľaví.

zuzana horylova

zuzana horylova

Bloger 
  • Počet článkov:  120
  •  | 
  • Páči sa:  0x

mrs. dalloway Zoznam autorových rubrík:  whatthef.mrzký pes100ročnýiskraškótskoo kadečochthe Mmuflónvločkabratvýchodrýmovaný kodeíncyklopentanoperhydrofenantrénzrz

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu